Ayat

"Dan orang-orang yg beriman lelaki dan perempuan sebahagian mereka (adalah) menjadi penolong bagi sebahagi yang lain. Mereka menyuruh mengerjakan yang makruf , mencegah dari yang mungkar, mendirikan sembahyang, menunaikan zakat, dan mereka taat kepada Allah dan Rasulnya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; Sesungguhnya Allah maha perkasa lagi maha bijaksana."
" Allah menjanjikan kepada org-org yg mukmin lelaki dan perempuan akan mendapat syurga yang dibawahnya mengalir sungai2 kekal mereka didalamnya, dan mendapat tempat2 yg bagus di syurga 'Adn. Dan keredhaan Allah adalah lebih besar. Itu adalah keberuntungan yang besar"....surah At Taubah. Ayat 71 dan 72

22 May 2009

MB Perak : Zambry menang Rayuan

Mahkamah Rayuan hari ini mengenepikan keputusan Nizar sebagai MB Perak yang sah yang dibuat Mahkamah Tinggi dengan kesemua 3 panel hakim menerima hujah barisan peguam Zambry.

Dengan itu, Zambry diisytiharkan MB Perak yang sah.

Harap semua penyokong Pakatan bersabar dan bertenang. Kita tunggu langkah berikutnya yang akan dibuat oleh Hj .Nizar dan barisan peguamnya.

2 comments:

  1. Nampaknya Tuhan tidak memakbulkan doa penyokong PAS. Tuhan membenci PAS sbb pengkianan agama dn bangsa. Tapi penyokong kuat kafir laknan. DAP adalah spt mubalik kristian yg mendampingi islam utk menjatuhkn islam.

    ReplyDelete
  2. Senang jer awak buat konklusi AIRUL!
    Kita diminta berdoa kepada Allah dalam apa jua usaha kita. Jika dimakmulkan ucapkan syukur, jika tidak, bersabar kerana ianya adalah ujian dari Allah.
    DAP adalah parti pelbagai bangsa yang majoritinya orang cina.Mereka boleh menerima PAS yang dasar perjuangannya adalah Islam kerana DAP, PAS dan Keadilan telah sepakat dalam menegakkan keadilan dan menolak rasuah.
    Parti yang menjatuhkan Islam ialah UMNO apabila menolak hukum Allah, menghalalkan judi dan arak dengan pemberian lesen, menahan orang tanpa bicara dalam ISA, mengamalkan rasuah dan amalan politik kroni.

    ReplyDelete